Kesan vitamin shaklee untuk ibu menyusu yang bekerja

Saya tak sempat nak pump susulah waktu kerja.. Saya dah makan supplemen tapi kenapa tak jadi.. Hakikatnya supplemen banyak membantu ibu yang mengamalkan konsep supply vs demand disamping meningkatkan kesihatan dan kecergasan.



Saya mempunyai sahabat, pelanggan setia dan kini bergelar ahli shaklee yang sangat bersungguh-sungguh dalam penyusuan susu ibu. Saya kongsikan sharing dia semoga jadi inspirasi ibu bekerja di luar sana untuk tahan cabaran dan teruskan misi penyusuan ibu secara eksklusif ya. Kenapa? Sebab susu ibu adalah susu terbaik di dunia yang mengandunyi nutrisi yang lengkap termasuk anti bodi yang penting juga membantu merapatkan ikatan ibu dan anak.


Tip penyusuan susu ibu bagi ibu yang bekerja dan mendapat kekangan untuk mengepam

Jadual mengepam yang Haidar lakukan. Haidar tak dapat nak pump susu tiga kali sehari selalunya. Oleh itu, dia memilih untuk mengepam semasa waktu menghampiri lunch hour, iaitu 12.30 dan sebelum pulang dari kerja pada pukul 5. Oleh kerana kerja yang banyak, ibu muda ni selalu harus pulang pada pukul 7 malam. Waktu mengepam pun, Haidar akan membawa laptop dan kerja bersama. Ini demi memudahkan orang mencarinya dan tidak mengganggu kerja.



Hasil kerja keras. Jika anda nak bercakap sendiri dengan ibu cekal ini, hubungi saya ya.

Tengok sendirilah hasil perahan seorang ibu bekerjaya yang sibuk ni. Ya Allah.. Banyak sangatkan. Yang pasti berkhasiat dan bermanfaat untuk anaknya. Bersyukur sangat dengan rezeki yang Allah berikan ni.

InsyaAllah,  semua ibu boleh jika betul-betul mahu dan nekad demi anak tersayang!


Sekiranya anda juga mahu menambah production susu ibu seperti ini dengan mengamalkan vitamin semulajadi Shaklee yang terbukti berkesan, dapatkannya dengan saya. Sebarang pertanyaan termasuklah cadangan mengikut budget anda, boleh hubungi saya sekarang juga!

Set Penyusuan Susu Ibu Shaklee



Ketahui


dan


Juga




Nak berniaga dan jana pendapatan dengan Shaklee secara online? Semuanya di hujung jari sahaja. Anda boleh menggenggam pasif side income atau pendapatan aktif 3-4-5 angka hanya menggunakan medium blog, lebih-lebih lagi jika anda sememangnya seorang blogger tegar! Perniagaan Shaklee juga boleh dijalankan secara direct atau offline jika itu menjadi kepakaran anda.

Jangan ragu-ragu untuk bertanya kerana saya sedia membantu anda. Untuk order, boleh isi form online dengan boleh klik gambar di bawah atau hubungi saya.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.