Testimonial Kolagen

Tinggal beberapa hari akan tiba hari raya.. Bersemangat semua orang nak melawa ni.. Berderu-deru orang order untuk supplemen kecantikan yang pelbagai. Jom baca testimonial supplemen kecantikan dan kesihatan terbaru, Shaklee Collagen Powder. Baru launch ja, tapi dah banyak testimonial yang menarik.

Testimonial Shaklee Collagen Powder
Testimonial Shaklee Collagen Powder dari Leen Rashid

"Betullah..saya pun start makan collagen 1st ramadhan..rasa lain sangat..kulit muka rasa flawless jer..sampai sekarang tak pakai moisturizer atau bedak..orang tegur saya pakai cream apa padahal tak tempek apa2 kat muka..rasa kulit macam melantun2", Leen Rashid.


Testimonial Shaklee Collagen Powder
Testimonial Shaklee Collagen Powder dari Dilla Jalil

"Sebelum puasa, saya selalu lupa nk ambil collagen setiap hari. Start dari 1st Ramadhan, saya amik waktu sahur 1x, waktu berbuka 1x ( tamak punya pasal).. Alhamdulillah..tadi asben puji( dia memang jarang nak puji bab-bab cantik ni)"

Asben : dah nampak perubahan..
Saya : dekat mana?? dekat mana?( excited tak tentu pasal)
Asben:  dekat kulit muka, jeragat awak dah nampak pudar..
Saya : ^________^


"Saya memang ada masalah jeragat, sampai ke tangan dan kaki pun ada..biasalah "mat saleh"..hahahah..," Dilla Jalil


Testimonial Shaklee Collagen Powder
Testimonial Shaklee Collagen Powder dari Pa'a Wawa

"Aritu dah tak tahan sangat kulit menggerutu banyak keluar white head, black head, stupid head(hihi)..buntu dah..nak makan esp, tak bape pandai..try la collagen ni..orang lain mungkin cepat effectnya..saya ambil masa 5hari, licin terus ! jerawat pun kurang!! nak ambil gambar sebelum selepas malu pula I,..suami kata nak jugak..cess =D "

"Seriously memang akan beli next box!! kulit kaki pun rasa lembut jek..masyuknya..kak lyna noh, saya ada masalah jerawat lama dah..happy sangat2 pakai powder collagen nilah..pasni leh try skin care pulak.. , " Pa'a Wawa

"Yup, Memang Best..kulit tangan, kaki n muka licin, " Nor Fahidayu Masran


Teruja? Nak tau lebih lanjut pasal Shaklee Collagen Powder yang tengah hot ni, baca sini. Banyak lagi bonus dan kebaikkan kolagen ni. Sangat berbaloi dan marvelous.

Harganya? Memang sesuai dengan hasilnya yang terbaik ni. Produk kalau dah bagus, berderu orang cari. I likee..


Info : Shaklee RSS Collagen terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakan 8 minggu, keputusan menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh.





Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.