Jeragat

Bulan lepas, promo GLA. Jadi ramailah yang pakat mencuba GLA offer price ni. Antara yang mencubanya adalah Yati dari MySweetCotton. Marvelous!


"Selama 6 thn sy mmg langsung x pedulikn muka sy.. sibuk ngan anak4 la katakan... Tetiba sy perasan muka dah teruk.. gelap, kusam & byk jeragat.. ish.. mmg teruk la..Hinggalah 3 minggu lepas kawan sy perkenalkn tut.. hehe.. GLA ni.. selepas dua minggu... ada la member2 opis yg tegur.. ko lain la skang.. cam suspen je kan.. apa yg lain.. hingga suami sy tegur 'yg berseri la skang'(yeke.. padahal dlm hati gumbira)... sy tgk cermin baru perasan jeragat kt muka mkn pudar & muka pon mkn cerah.. "




Testominial GLA pudarkan jeragat


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. 

Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.


Ida Khairani

www.MySuperVitamins.com

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin[@]mysupervitamins[.]com dan sms ke 013 488 2382

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.